Fundació Barcelona Comerç col·labora amb Pallapupas a omplir de riures els hospitals

Barcelona, 1 febrer 2018. Avui, Fundació Barcelona Comerç ha fet lliurament d'un Xec Solidari de 6.861,70€ a Pallapupas, la companyia de pallassos d'hospital i teatre social, la feina dels quals ha servit com a eix vehiculador de la cinquena edició del concurs de curtmetratges, "Barcelona Shopping&Shooting".

L'import del xec correspon al total de la recaptació solidària de fons realitzada en el marc d'aquest innovador concurs que uneix comerç, cinema i cultura, i que cada edició apadrina un projecte solidari, integrant algun dels seus aspectes característics com a temàtica obligada per a tots els treballs presentats, a més de recollir fons, a través de donacions dels seguidors del concurs, per contribuir al desenvolupament i funcionalment d'aquests projectes.

Així, en aquesta edició, el tema sobre el que han treballat els 39 equips cinematogràfics que s'han presentat al concurs ha estat, "Fes-me riure, fes-me plorar, fes-me estimar, fes-me sentir", quelcom representatiu de la tasca dels Pallapupas, que utilitzen el riure i l'humor com a eina fonamental per fer front a les situacions adverses que es viuen al voltant d'una malaltia.

A l'acte de lliurament, celebrat a la seu de Fundació Barcelona Comerç han participat, a més de la fundadora i directora de Pallapupas, Angie Rosales, el president de Fundació Barcelona Comerç, Salva Vendrell, el director de CaixaBank a Catalunya (un dels principals patrocinadors del concurs "Barcelona Shopping&Shooting"), Jordi Nicolau, i representants del Eixos Comercials de Fundació Barcelona Comerç.

 

Sobre "Barcelona Shopping&Shooting"

"Barcelona Shopping&Shooting" és el concurs de curtmetratges de Fundació Barcelona Comerç i els seus Eixos Comercials, integrat en aquesta edició dins de l'Any del Comerç i la Cultura, que té com a objectiu fomentar la creació cultural audiovisual a Barcelona, apropant el món del comerç al món del cinema.

Barcelona Shooping&Shooting és un concurs exprés, en el que els equips van disposar només de cinc dies per rodar i produir el seu treball que havia de tenir com a temàtica principal la marcada per l'organització, aquest any, "Fes-me riure, fes-me plorar, fes-me estimar, fes-me sentir", en solidaritat amb els Pallapupas. El mateix dia que va començar el rodatge, a cada equip se'ls va assignar una paraula, diferent en cada cas, que van haver d’incorporar a les seves històries, les quals, obligatòriament havien de tenir com un dels seus escenaris, un comerç de proximitat dels Eixos Comercials de Fundació Barcelona Comerç. En aquesta cinquena edició del concurs han participat prop de 100 botigues dels 21 Eixos comercials de la Fundació i un total de 39 equips cinematogràfics.

Els guanyadors del concurs es van conèixer el passat 20 de gener a una Gala al Born CCM on es va atorgar el premi absolut del concurs, l'Hermes del Comerç, al curtmetratge "23J" de l'equip dFinde Creativo!, rodat a la botiga per a mascotes Moxaines, de l'Eix Comercial de Sant Andreu.

Fotografia: Moment del lliurament del xec solidari a Pallapupas. D'esquerra a dreta Fundació Barcelona Comerç (Lluis Llanas, vicepresidente segon i Salva Vendrell, president), Pallapupas (Angie Rosales) i La Caixa (Imma Pich, CristinaFabregat i Jordi Nicolau)

Fundació Barcelona Comerç és: Carrer de Sants, Comerciants Poble-Sec i Paral·lel, Cor d'Horta i Mercat, Cor Eixample, Creu Coberta, Eix Clot, Eix Comercial Gran de Gràcia, Eix Comercial de Sant Gervasi, Eix Comercial del Raval, Eix Fort Pienc, Eix Maragall, Eix Sagrada Família, L'Eix de Sant Andreu, La Marina, Nou Barris Centre Comercial, Nou Eixample, Sant Antoni Comerç, Sant Martí Eix Comercial, Sants- Les Corts Eix Comercial, Sarrià Eix Comercial i Eix Poblenou.

Deja un comentario

Organitza

Col·labora

Patrocina

Amb el suport de

Share